Valdemar Moldt (tv) blev genvalgt som formand.

Valdemar Moldt genvalgt som V-formand

Broagerlands Venstre holder fast i deres formand, Hans Valdemar Moldt, der blev genvalgt på årets generalforsamling.

Genvalgt til bestyrelsen blev Helle Johannsen, Lisa Jonasson, Finn F. Jonasson og Erik Krogh.

Suppleanter blev Lene Jørgensen og Daniel Staugaard.

Efter generalforsamlingen fortalte byrådsmedlemmerne Erik Krogh og Daniel Staugaard om deres arbejde i Sønderborg byråd. ■

Frede Tychsen, Erik Krogh og Daniel Staugaard.

Denne artikel er lagt på Gråsten Avis | Bov Avis den 12. februar 2025

Skrevet af

Gunnar Hattesen
Gunnar HattesenAnsvarshavende redaktør
Ring 21 16 06 83

Fotos af
Rolf Hattesen

Savner du en ældre artikel eller historie fra Gråsten og omegn, Broager, Egernsund eller måske Padborg, Kruså, Fårhus eller Frøslev så har du her et værktøj til at komme videre: Søg i vores omfattende PDF arkiv efter artikler fra andre års udgaver af Gråsten Avis og Bov Avis. Vores udvalg af artikler på hjemmesiden er begrænset til artikler der indeholder billeder hvorimod PDF arkivet indeholder alle offentliggjorte artikler.