Site icon Gråsten Avis

OK-tank blev indviet

OK-tank blev indviet

Der var fredag officiel indvielse af OK-tankanlægget i Ulsnæs Centret, og en lind strøm af bilister fik tanket op.

De første 200 bilister fik udleveret gratis bilvask og sprinklervæske.

Blandt de heldige bilister var Kaj Clausen, Rinkenæs. ■

Fotos af

Ingrid JohannsenMediechef
Ring 21 19 02 80
Exit mobile version