
Ingrid Johannsen, Asger Christensen og Ellen Trane Nørby ved møde i Ahlmannsparken.
Livlig politisk debat i Gråsten
Der var livlig debat, da Gråsten Venstre holdt generalforsamling i Ahlmannsparken.
Medlem af Europa-Parlamentet, Asger Christensen, fortalte om den aktuelle situation i Europa, mens 1. viceborgmester Ellen Trane Nørby og byrådsmedlem Ingrid Johannsen orienterede om arbejdet i Sønderborg byråd. ■
Denne artikel er lagt på Gråsten Avis | Bov Avis den 15. februar 2024
Skrevet af
Fotos af
Amanda Heitmann
Savner du en ældre artikel eller historie fra Gråsten og omegn, Broager, Egernsund eller måske Padborg, Kruså, Fårhus eller Frøslev så har du her et værktøj til at komme videre: Søg i vores omfattende PDF arkiv efter artikler fra andre års udgaver af Gråsten Avis og Bov Avis. Vores udvalg af artikler på hjemmesiden er begrænset til artikler der indeholder billeder hvorimod PDF arkivet indeholder alle offentliggjorte artikler.
