Site icon Gråsten Avis

Blikket for det gode i livet

Blikket for det gode i livet

Af Gunnar Hattesen
Livet handler om, at vi skal have mest ud af det, så længe vi er her på jorden.
Sådan lød budskabet fra TV-journalisten Cecilie Frøkjær, som over for 300 begejstrede mennesker i Ahlmannsparken øste ud af sine egne livserfaringer.
Tilhørerne hørte om årene i God Morgen Danmark og God Aften Danmark, om mødet med Jane Aamund, som hun betegnede som et lys i livet.
”Jane Aamund er et ærligt menneske. Hun tør stå ved sig selv, men hun vil også selv bestemme”, sagde Cecilie Frøkjær i sin karitastik af den kendte forfatter, som er en nær veninde.
Ifølge Cecilie Frøkjær havde Jane Aamund ansporet hende til at se det sjove i livet.
”Kvinder har ofte en skyldfølelse. Er vi gode nok? Vi gør det så godt vi kan”, sagde Cecilie Frøkjær, som pointerede, at vi alle er uperfekte. 

300 til foredrag med Cecilie Frøkjær

300 til foredrag med Cecilie Frøkjær

Det var en veloplagt Cecilie Frøkjær, som talte i Gråsten.
Foto Tove Hansen

300 til foredrag med Cecilie Frøkjær

Exit mobile version