
Bov Ringriderforening holdt generalforsamling, hvor bestyrelsen blev udvidet til 10 medlemmer.
Bov Ringridning får større bestyrelse
Bov Ringriderforening har på sin generalforsamling valgt 10 medlemmer til bestyrelsen.
Det var selvsagt en glad formand, Erik Lind Pedersen, der konstaterede, at der stadig er opbakning til Bov Byfest.
I alt deltog 16 medlemmer i generalforsamlingen, hvor der skete enkelte ændringer i vedtægterne.
Forsamlingen vedtog, at der minimum skal være 5 medlemmer i bestyrelsen.
Bestyrelsen har efter generalforsamlingen igen konstitueret sig med Erik Lind Pedersen som formand.
Næstformand blev Conni Hinrics, men Bo Lindorff Lauritsen fortsat er kasserer. Ny sekretær blev Rikke Hansen.
De øvrige bestyrelsesmedlemmer er Bella Johanne Raguse (genvalgt), Benny Leest (nyvalgt), Kim Petersen (nyvalgt), Mona Thomsen (nyvalgt) og Lisbeth Hantusch (genvalgt). Suppleant er Carina Andersen.
Cathrine Larsen og Maria Påske ønskede ikke genvalg. ■
Denne artikel er lagt på Gråsten Avis | Bov Avis den 6. februar 2024
Skrevet af
Fotos af
Savner du en ældre artikel eller historie fra Gråsten og omegn, Broager, Egernsund eller måske Padborg, Kruså, Fårhus eller Frøslev så har du her et værktøj til at komme videre: Søg i vores omfattende PDF arkiv efter artikler fra andre års udgaver af Gråsten Avis og Bov Avis. Vores udvalg af artikler på hjemmesiden er begrænset til artikler der indeholder billeder hvorimod PDF arkivet indeholder alle offentliggjorte artikler.
