Fra venstre Carl-Henrik Kristensen, Egon Waldemar og Preben Kristensen.

25 år som chauffør

Egon Waldemar, der bor på Sønderborg Landevej 61 i Adsbøl, kunne den 17. april fejre 25-års jubilæum som chauffør i Bolderslev.

Egon Valdemar blev i 2001 ansat hos vognmand C.H. Kristensen, hvor han gennem årene har været en stabil og værdsat medarbejder. I 2008 blev en del af virksomheden solgt til P. Kristensen ApS, og Egon fortsatte naturligt i sin stilling her.

Gennem et kvart århundrede har Egon været kendt som en pålidelig chauffør med stor erfaring og engagement i sit arbejde, hvilket har gjort ham til en vigtig del af virksomheden.

Jubilæet blev markeret den 26. april, hvor kolleger og familie var samlet til fejring på Agerskov Kro. Her blev der lejlighed til at hylde jubilaren for hans mangeårige indsats og dedikation til faget. ■

Denne artikel er lagt på Gråsten Avis | Bov Avis den 29. april 2026

Skrevet af

Gunnar Hattesen
Gunnar HattesenAnsvarshavende redaktør
Ring 21 16 06 83

Fotos af
Edel Kristensen

Savner du en ældre artikel eller historie fra Gråsten og omegn, Broager, Egernsund eller måske Padborg, Kruså, Fårhus eller Frøslev så har du her et værktøj til at komme videre: Søg i vores omfattende PDF arkiv efter artikler fra andre års udgaver af Gråsten Avis og Bov Avis. Vores udvalg af artikler på hjemmesiden er begrænset til artikler der indeholder billeder hvorimod PDF arkivet indeholder alle offentliggjorte artikler.